למה עיצוב ציפורניים בצורת ריבוע רך הוא הרבה יותר פרקטי

עיצוב ציפורניים בצורת ריבוע רך הוא הרבה יותר פרקטי מאשר עיצוב חד. אמנם צורה זאת מעט מפסידה בנראות, אך יתרונותיה מכסות אותה בקלות. עם ריבוע רך, לא תחרו את הגרביונים, לא תגרדו את העור ותמנעו מבעיות רבות אחרות. במבט ראשון זה שטויות, אך כאשר הן חוזרות על עצמן מדי יום, זה מעצבן. בנוסף, עיצוב ציפורניים עם פינות רכות נותן יותר פשרות במראה, לפעמים זה הכרחי בגלל סוג הפעילות או שינוי בהופעה.

חובבי צורת הציפורן “המרובעת הרכה” מעשיות מאוד. נשים כאלה מקדישות זמן רב לעבודה, לתחביבים ולעסקים. הם עסוקים כל הזמן במשהו, אפשר לקרוא “חולי עבודה”. לעתים קרובות הן אינן מוגבלות לכישרון אחד, אלא יכולות לעשות כמעט הכל. הן אדיבות, אופטימייות ופתוחות. הן נוטות לאידיאליזציה של אנשים, להצדיק אותם עד הסוף ולהתאכזב רק במקרים הקיצוניים.

צורת הריבוע רך

למי מתאים עיצוב ציפורניים בצורת ריבוע רך

צורת הריבוע רך דומה מאוד לריבוע הרגיל. ההבדל הוא רק בקצוות מעוגלים מעט, כך שהם לא  חדים מידי. יחד עם זאת, מניקור שלך יראה מרשים לא פחות, אך הרבה יותר נוח להיות איתו, על בסיס יומיומי.

כל מה שכבר סיפרתי על צורת הריבוע, חל גם על צורה הרכה: את יכולה לבחור בצורה הזו על ציפורניים מוחלשות. אך יחד עם זאת, אני ממליצה לך שתעדיפי אורך קצר, בגלל שקשה יותר לפגוע בו.

עם כך,תבחרי כל אורך שאת הכי אוהבת. אומנם, רק תקחי בחשבון, שעם ציפורנייך ארוכות מאוד, תצטרכי להוסיף שיטות חיזוק נוספות. כגון, תוספת חומר אקריל או פוליג’ל.

לדוגמה, אם את הבעלת  הציפורניים בריאות וחזקות, אז לא יהיה לך קשה לגדל כל אורך, אבל אורך הבינוני נחשב לאופטימלי.

באורך כזה, תוכלי לבצע עבודות בית בבטחה, להקליד במחשב, לקחת חפצים קטנים או שטוחים שונים. המניקור ייראה יפה ותרגישי איתו מאוד בנוח.

עם כך, אני רוצה לציין לך, שצורה הזו אינו מתאימה לכולן. במידה ויש לך לוחיות הציפורניים דקות באופן טבעי או שאת משקיעה זמן רב בניקוינות, כביסות ועבודות יד שונות. גם כן, אם יש לך מקצוע הקשור לרגישות מתמדת של הציפורניים לשבריריות, להחלשה ולהרס. אז במקרה הזה ריבוע רך לא תהיה בחירה חיובית עבורך. כמו כן, אני לא ממליצה על הצורה הזו, אם יש לך צורה טרפזית של הציפורן, שמתרחבת לקצה.

עיצובים של הצורה

אולי, פשוט אין בד טוב יותר להתנסות בעיצובים גיאומטריים שונים, מאשר עם צורת הריבוע רך. 

רוב הנשים מעדיפות את הצורה המרובעת “הרכה” – כך שהן יכולות להתפאר לא רק בציפורניים יפות, אלא גם להראות לכולם את הנחישות ואת האופי המתמיד שלה. אך יחד עם זאת להיות חלשות ולא מוגנות.

הצורה המעוגלת של הציפורן שלך, תספר לאחרים, שאת עוקבת אחר מגמות האופנה. העיצוב והסגנון הנועזים ימשכו את המין השני. ועם זאת, תמונות מקוריות שהופכות אמיתיות עם צורת הציפורן הזו, יראו גם את הנחישות שלך וגם את הרוכך. בנוסף, את יכולה לשלב צבעים בהירים ורכים בעיצוב  של המניקור אחד.

עיצוב ציפורניים
עיצוב ציפורניים - Victory nails Holon
עיצוב גיאומטרי לציפורניים
עיצוב גיאומטרי לציפורניים
עיצובי ציפורניים בצורת ריבוע רך
עיצובי ציפורניים בצורת ריבוע רך